Pitääkö tilata takaisin? Ei ongelmaa!

Muutitko mieltäsi tai tilasit väärän tuotteen? Ei ongelmaa, kunhan tuote on alkuperäisessä kunnossa, voit palauttaa tilauksesi 100 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Varmista vain, että tuote on käyttämätön, vahingoittumaton ja että alkuperäiset tarrat ja etiketit ovat edelleen ehjiä.

Miten se toimii

Rekisteröi palautuksesi

Rekisteröi palautuksesi ja valitse tuote (tuotteet), jotka haluat lähettää takaisin.

Pakkaa se

Käytä uudelleen alkuperäistä pakkausta (jos mahdollista) ja kiinnitä tuote (tuotteet) huolellisesti. Sulje paketti kunnolla teipillä ja kiinnitä tulostettu lähetysmerkki.

Jätä se postiin

Vie palautuspaketti lähimpään postiin ja jätä se sinne.

Hyvitys

Kun olemme vastaanottaneet palautetun pakettisi, lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse ja käsittelemme hyvityksesi tai laskun oikaisun vähentäen palautuksen toimitusmaksun 5,99 €.

Haluatko vaihtaa tuotteen?

Seuraa vain yllä olevaa palautusprosessia ja tee sitten uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkosivustollamme.

Saitko viallisen tuotteen? Korjataan se!

Olemme täällä auttamassa, jos jokin ei ole kunnossa.

  • Rekisteröi valituksesi
    Lähetä valituksesi tähän ongelman yksityiskohdilla.

  • Lisää kuvia
    Liitä mukaan selkeät valokuvat, jotka näyttävät ongelman, sekä kuvaus siitä, mikä on vialla.

  • Palaamme asiaan nopeasti
    Tiimimme käsittelee tapauksesi ja tarjoaa ratkaisun nopeasti.

14 päivän peruuttamisoikeus

Muutitko mieltäsi? Etämyyntilain mukaan sinulla on 14 päivää aikaa peruuttaa ostoksesi.

  • Tuotteet on palautettava alkuperäisessä kunnossaan, sopivina testaukseen ja tarkastukseen.

  • Jos tuote osoittaa kohtuutonta käyttöä, saatat olla vastuussa sen arvon alenemisesta.

Tärkeää:

Personoidut tai mittatilaustuotteet eivät ole palautettavissa.

Olemme sitoutuneet tekemään kokemuksestasi saumattoman, ensimmäisestä tilauksesta viimeiseen palautukseen. Onko sinulla kysyttävää?

Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!