Vaihdot & Palautukset


Sinulla on oikeus palauttaa tilauksesi 100 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Edellyttäen, ettet ole käyttänyt tuotetta ja että se palautetaan vahingoittumattomana alkuperäisillä tarroilla ja etiketeillä varustettuna. Palautusoikeus on voimassa 100 päivää siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tilauksesi.

Palautusoikeus ei koske tuotteita, joissa on henkilökohtainen suunnittelu, kuten kirjailuja, lippuja, tavaramerkkejä ja tekstiä.

Palautuskustannukset ovat 5,99 euroa.

Voit käyttää palautusoikeuttasi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: asiakaspalvelu@hatstore.fi otsikolla “PALAUTUSPYYNTÖ“.

Sähköpostissa on sisällettävä seuraavat tiedot:

Tilausnumerosi

Palautettavien tuotteiden tuotenumerot ja nimet

Nimesi ja osoitteesi

Palautuksen syy

Rekisteröimme palautuspyyntösi ja lähetämme sinulle sen jälkeen palautuslomakkeen ja palautusohjeet sähköpostitse.

Kun vastaanotamme ja rekisteröimme palautuksesi, hyvitämme sinulle ostohinnan, mukaan lukien toimituskulut, miinus 5,99 euron palautuskustannukset. Jos palautat vain osan tilauksesta, toimituskuluja ei hyvitetä, vaan ainoastaan palautetut tuotteet, pois lukien 5,99 euron palautuskustannus.

Muista ilmoittaa Klarnalle, jos olet valinnut maksutavaksi “laskun”, jotta et saa maksumuistutusmaksua.


Takaisinmaksu

Voit seurata maksujasi ja siirtää laskujen eräpäivää eteenpäin tästä: https://app.klarna.com/login


Lasku
Klarna lähettää palautuslomakkeen sähköpostiosoitteeseesi kaksi arkipäivää sen jälkeen, kun palautus on käsitelty meillä.


Korttimaksu
Rahat palautetaan suoraan samalle tilille Klarnalta ja suoritus näkyy tilillä 1-4 arkipäivän sisällä siitä, kun palautus on käsitelty.


Verkkopankkimaksu
Rahat palautetaan suoraan samalle tilille Klarnalta ja suoritus näkyy tilillä 1-4 arkipäivän sisällä siitä, kun palautus on käsitelty.

Reklamaatio

Olen saanut virheellisen tuotteen ja haluan tehdä siitä reklamaation. Kuinka toimin?

Jos epäilet saaneesi virheellisen tuotteen, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hatstore.fi. Kirjoita otsikkokenttään Reklamaatio ja tilausnumero sekä lyhyt kuvaus siitä, mikä tuotteessa on vikana. Jos mahdollista, lähetä myös kuva tuotteesta.

Edellyttäen, että tuotteet eivät ole olleet värjäytyneitä toimitettaessa, värjäytyneet tuotteet eivät kuulu reklamaation piiriin, sillä tämä katsotaan kulumiseksi.