Ostoehdot



Meiltä, Hatstore Scandinavia AB, Filial i Finland, 2697327-3 (tästä eteenpäin Hatstore.fi, Hatstore, me ja meidän), ostaminen on turvallista, helppoa ja vailla epämiellyttäviä yllätyksiä. Meillä on aina 100 päivän avoin kauppa, toimituskulu 2,95 € sekä nopeat toimitukset.

Tilaamalla sivustolta Hatstore.fi hyväksyt ostoehtomme. Lue ostoehdot ennen kuin vahvistat ostoksesi. Hyväksymällä Hatstoren ostoehdot hyväksyt myös Tietosuojakäytäntömme. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla Hatstore.fi-sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön Evästekäytäntömme mukaisesti.

Jos olet alle 18-vuotias, sinulla on oltava holhoojan lupa tehdä ostoksia verkkokaupassamme.

Hatstore pidättää oikeuden peruuttaa oston, jos on aihetta epäillä petosta. Petosepäilytapauksessa otetaan yhteyttä poliisiin. Kaikista petoksista ilmoitetaan poliisille.

 

1. Maksaminen ja turvallisuus

Maksupalveluntarjoajamme Klarnan kautta voit maksaa kortilla, verkkopankkimaksuna, laskulla ja osamaksulla. Klarnan omat ehdot löytyvät kassalta. Hyväksyt nämä ehdot suorittamalla ostosi loppuun. Maksun viivästymisestä veloitetaan muistutusmaksu ja viivästyskorot sekä mahdolliset perimiskulut. Nämä eivät koske Hatstorea, vaan liittyvät Klarnan ehtoihin. Maksua koskevissa kysymyksissä pyydämme ottamaan yhteyttä Klarnaan.

Emme peri mitään maksuja eri maksutavoista. Jos valitset maksuksi laskun, se lähetetään tilauksesi yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Myös Tilausvahvistus lähetetään tähän sähköpostiosoitteeseen sen jälkeen, kun tilauksesi on käsitelty.

Käytämme SSL:ää (Secure Socket Layer), mikä tarkoittaa sitä, että kaikki tilaukset on salattu. Korttiostosten yhteydessä korttitietosi pidetään turvassa ja luottamuksellisina.

Napsauttamalla "Vahvista ostos" hyväksyt asiakkaana, että osto sisältää maksuvastuun.


2. Toimitus, kuljetus ja noutamattomat paketit

Toimitamme tilauksesi Postin välityksellä joko suoraan postilaatikkoosi tai, mikäli paketti ei mahdu siihen, lähimpään postitoimipisteeseen, josta voit noutaa paketin.  Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa paketti noutopisteestä.

TÄSTÄ voit lukea toimitusajoistamme.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin toimittajan ja Postin aiheuttamiin viivästyksiin. Pidätämme oikeuden myös pidempiin toimitusaikoihin juhlapyhien ja kampanjoiden aikana.

Mahdollisissa toimitusviivästyksissä sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi, edellyttäen, että tilaustasi ei ole vielä lähetetty. Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, emme voi enää perua toimitusta, vaan se toimitetaan postilaatikkoosi tai postitoimipisteeseen, josta voit noutaa sen 14 päivän kuluessa. Jos et nouda pakettia, se palautuu takaisin Hatstorelle nimikkeellä "Ei noudettu". Tämä ei ole Palautus. Hatstoren vastaanotettua noutamatta jätetyn tilauksen veloitetaan siitä 15 € kattamaan käsittely-, hallinto- ja toimituskulut. Poikkeuksena tästä ovat henkilökohtaisilla lisävalinnoilla varustetut tuotteet, joita peruutusoikeus ei koske. Lue lisää TÄÄLTÄ siitä, kuinka teet palautuksen. Jos meille palautuu ”ei noudettu” henkilökohtaisilla lisävalinnoilla varustettu tuote, odotamme 2 kuukautta yhteydenottoasi voidaksemme lähettää tuotteen sinulle uudelleen. Muussa tapauksessa hävitämme tuotteen.

Jos huomaat pakettisi vaurioituneen, on sinun ilmoitettava tästä saman tien kuljettajalle tai postitoimipisteeseen. Tämän jälkeen ota yhteyttä meihin sähköpostitse ja kirjoita aiheriville "Kuljetusvauriot" ja tilauksesi numero.

Hatstore.fi-sivuston kautta meillä on mahdollisuus toimittaa vain Suomessa oleviin osoitteisiin. Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle. Jos haluat, että tilauksesi lähetetään johonkin toiseen maahan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse saadaksesi lisätietoja.

Hatstoren hallinnasta riippumattomissa olosuhteissa, ns. Force Majeure -tapauksissa, esimerkiksi – mutta niihin rajoittumatta – luonnonkatastrofin, sähkökatkoksen, työkonfliktien ja muiden vastaavien syiden vuoksi Hatstore on vapautettu vastuusta sinulle asiakkaana.


3. Hinnat, kampanjat ja alennusmyynti

Kaikki Hatstore.fi-sivuston hinnat on ilmoitettu euroina (€) sisältäen 24 % ALV:n.

Henkilökohtaisen designin sisältävien hattujen hinnasto on koottuna TÄÄLLÄ ja se käsittää itse suunnitellut tuotteet.

Hinnat ovat voimassa tilauksen ajankohtana. Pidätämme oikeuden selvästi virheellisiin tietoihin ja loppuunmyyntiin. Emme voi tarjota samaa hintaa kuin mikä tuotteella oli alennusmyynnin/kampanjan aikana alennusmyynnin/kampanjan päättymisen jälkeen.

Alennusmyynti- ja mainostuotteet voidaan palauttaa, jos tuotteessa ei ole henkilökohtaisia lisävalintoja. Saadaksesi tietoja palautuksista, katso kohta 6 Peruutusoikeus, vaihdot ja palautukset.

Pidätämme oikeuden myös pidempiin toimitusaikoihin juhlapyhien ja kampanjoiden aikana.


4. Suunnittele itse, logo ja henkilökohtaiset lisävalinnat

Joihinkin tuotevalikoimamme tuotteisiin on mahdollisuus valita oma design. Valikoimamme sivubrodeeraustuotteisiin tulee brodeeraus vain sivuille, ei taakse tai eteen.  Eteen ja/tai taakse tulevien brodeerausten osalta tutustu suunnittelutyökaluun, jonka löydät TÄÄLTÄ.

Suunnittelutyökalumme avulla sinulla on mahdollisuus suunnitella erilaisia ​​tuotteita. Teemme brodeerauksen valitsemaasi tuotteeseen. Tarjoamme brodeerauksen vain niihin tuotteisiin, jotka näet suunnittelutyökalussa.

Brodeeraus on mahdollista vain alueelle, joka on merkitty katkoviivalla suunnittelutyökalussa, emmekä voi brodeerata tämän alueen ulkopuolelle. Visualisoidut kuvat ovat vain likimääräinen esikatselu lopputuotteesta. Pidätämme oikeuden mahdollisiin pieniin poikkeamiin. Tuotekuvien ja värikarttojen värejä tulee pitää vain likimääräisinä osoituksina todellisesta väristä. Värit voidaan kokea eri tavoin eri näyttöjen välillä. Siksi harhaanjohtavaa väriä ei hyväksytä perusteeksi reklamaatiolle.

Huomioi, että itse suunnitelluiden tuotteiden toimitusaika on pidempi. Voit lukea lisää toimitusajoistamme TÄÄLTÄ.

Pidätämme oikeuden evätä brodeeraukset, jotka sisältävät sopimatonta ja/tai loukkaavaa sisältöä. Tämä pätee esimerkiksi, mutta ei rajoitu, rasistisiin ja natsiaiheisiin logoihin, aiheisiin ja/tai viesteihin. Hatstorella on tulkintaoikeus Hatstore.fi-sivustolle ladattuihin logoihin, aiheisiin ja/tai viesteihin.

Peruutusoikeus ei koske tuotteita, joissa on henkilökohtainen design. Jos huomaat, että mallisi ei vastaa tilausvahvistuksessa olevaa tai haluat peruuttaa tilauksesi, ota suoraan yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme ratkaista asian. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että malli on oikein tilausvahvistuksessa. Lue lisää tilauksen muuttamisesta tai keskeyttämisestä tuotteissa joissa on oma design kohdasta 5 Tilauksen muuttaminen ja keskeyttäminen.

Kunnioitamme tekijänoikeuksia ja varaamme siten oikeuden keskeyttää tilaukset, jotka rikkovat tekijänoikeuksia (copyright). Kun lähetät logon tai kuvan, vakuutat meille, että sinulla on täydet oikeudet käyttää sitä. Tilaamalla hyväksyt ostoehdot ja olemme vapautettuja kaikista vaatimuksista ja vaateista, jotka tehdään koskien tekijänoikeuksia ja tekijänoikeussuojaa. Sinä olet itse vastuussa logon käytöstä kaupallisiin tarkoituksiin ja sinulla on siihen tarvittaessa kirjallinen suostumus. Näillä ostoehdoilla Hatstore vapautetaan kaikista puolustus- ja muista kuluista, jotka aiheutuvat mahdollisesta oikeudenkäynnistä.


5. Tilauksen muuttaminen ja keskeyttäminen

Sinulla on oikeus keskeyttää tilauksesi ennen kuin olemme lähettäneet sen. Lue lisää aiheesta kohdasta 2 Toimitus, kuljetus ja noutamattomat paketit.

Sinulla on mahdollisuus muuttaa toimitusosoitetta ennen kuin olemme lähettäneet tilauksesi. Jos huomaat tilausvahvistuksesta, että jokin tilauksessasi ei täsmää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme mahdollisesti ratkaista asian ennen tilauksen lähettämistä varastostamme.

Muutokset omaan malliin ovat mahdollisia, jos asiakaspalvelumme pystyy pysäyttämään tilauksen ennen tuotantoa, joten on tärkeää, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi, jos löydät virheen. Tarkista aina sähköpostiisi lähetetty tilausvahvistus, kun tilauksesi on käsitelty.

Aloitetut logotilaukset voidaan keskeyttää, mutta logon käsittelykustannukset ovat 25 €. Jos logotilaus on brodeerattu ja lähetetty, meillä ei ole enää mahdollisuutta keskeyttää tilaustasi.


6. Peruutusoikeus, vaihdot ja palautukset

Hatstoressa sinulla on 100 päivän avoin kauppa.

TÄÄLTÄ voit lukea siitä, kuinka teet palautuksen.
Heti kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi ja hyvitämme/päivitämme laskusi palautetun tuotteen osalta, palautuskuluilla (4 EUR) vähennettynä.

Jotta avointa kauppaa voidaan hyödyntää, vaaditaan, että tuote on käyttämätön ja ehdottomasti uudessa kunnossa ja että tarrat ja mahdolliset etiketit ovat tallella. Tuotteet, joissa on henkilökohtainen design, eivät kuulu peruutusoikeuden piiriin.

Kasvoja peittävät tuotteet eivät kuulu palautus- tai vaihto-oikeuden piiriin hygieniasyistä.
Näitä kasvoja peittäviä tuotteita ei ole tarkoitettu korvaamaan kirurgisia suojamaskeja, sillä ne eivät ole lääketieteellisiksi luokiteltuja suojaimia.

Huomioi, että noutamattomat paketit eivät kuulu peruutusoikeuden piiriin. Katso kohta 2 Toimitus, kuljetus ja noutamattomat paketit.

Palautuksissa, jotka on tarkoitettu muulle yritykselle kuin Hatstorelle, odotamme kahden kuukauden ajan yhteydenottoa asiakkaalta ennen kuin virheellisen palautuksen sisältö tuhotaan. Kun lähettäjä on ottanut yhteyttä virheellisestä palautuksesta, tarjoudumme palauttamaan lähetyksen asiakkaalle lähetyskuluja vastaan.


7. Reklamaatiot

Olemme vastuussa siitä, että tavaramme ovat virheettömiä toimitettaessa. Saumojen ja solkien tulee olla ehjät. Jos olet saanut viallisen tuotteen tai epäilet, että olet saanut viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hatstore.fi. Kirjoita aiheriville ’Reklamaatio’ ja tilauksesi numero, ja kirjoita lyhyt kuvaus siitä, mikä tuotteessa on vialla. Lähetä myös kuva reklamaation syystä.

Värjäytyneitä tuotteita ei käsitellä reklamaationa, sillä se katsotaan kulumiseksi, edellyttäen, että tuotteet eivät ole sellaisia vastaanotettaessa.

Visualisoidut kuvat ovat vain likimääräinen esikatselu lopputuotteesta. Pidätämme oikeuden pieniin poikkeamiin. Tuotekuvien värit, värikartat ja simulointi suunnittelutyökalussa voidaan kokea eri tavoin eri näytöissä. Siksi harhaanjohtavaa väriä ei hyväksytä perusteeksi reklamaatiolle.

Välitämme asiakkaistamme ja haluamme siksi sopia molemmille osapuolille sopivasta ratkaisusta. Vaihtoehtoinen riitojenratkaisu: http://ec.europa.eu/odr


8. Tietosuoja- ja evästekäytäntö 

Pyrimme käsittelemään henkilötietojasi parhaalla mahdollisella tavalla ja noudatamme GDPR-tietosuoja-asetusta, jossa säännellään henkilötietojen käsittelyä koskevia sääntöjä.

Tietoa siitä, mitä henkilötietoja keräämme sekä mihin tarkoitukseen ja miten käsittelemme sitä, kuvataan tietosuojakäytännössämme. Hyväksymällä nämä ostoehdot hyväksyt myös tietosuojakäytäntömme. Siksi on tärkeää, että luet käytännön ennen ostoksen tekemistä.

Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän verkkosivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön evästekäytäntömme mukaisesti. Lue lisää evästeiden käsittelystä täältä.


9. Uutiskirjeet ja tekstiviestien lähetys

Kun teet ostoksia Hatstoressa, saat myös mahdollisuuden tilata uutiskirjeemme, joka julkaistaan 1-2 kertaa viikossa. Uutiskirje sisältää suosituksia uusista tuotteista, joista saatat olla kiinnostunut, kampanjoita tai muita uutisia Hatstoresta ja myymistämme tuotteista.

Jos et halua saada uutiskirjettä, voit milloin tahansa päättää tilauksen klikkaamalla kaikkien uutiskirjeiden alareunassa olevaa "Peruuta tilaus" -linkkiä.

Tekstiviestit lähetetään 5-10 kertaa vuodessa, ja ne sisältävät suosituksia uusista tuotteista, joista saatat olla kiinnostunut, kampanjoita tai muita uutisia Hatstoresta ja myymistämme tuotteista. Jos et halua saada tekstiviestejä, voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa. Jokainen tekstiviesti sisältää ohjeet tilauksen peruuttamiseksi. Seuraa ohjeita peruuttaaksesi tilauksen, jonka jälkeen sinulle ei enää lähetetä tekstiviestejä.


10. Yhteystiedot

Asiakaspalvelumme sankareihin voit ottaa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.


Puhelin:
+46480-780 820
Tavoitat meidät puhelimitse arkisin klo 10.00-13.00
(viikonloput ja pyhäpäivät pois lukien)
Palvelu englanniksi

Sähköposti:
asiakaspalvelu@hatstore.fi
Pyrimme vastaamaan viesteihin 24 tunnin kuluessa arkisin
(viikonloput ja pyhäpäivät pois lukien)
 

 

HQ - Hatstore Scandinavia AB, Filial i Finland
Amerikavägen 10
393 56 Kalmar
Sweden
EU VAT: SE556913543601

FO-nr: 2697327-3