FAQ


Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

  • 2-3 päivää valikoiman lippiksille

  • 2-5 päivää lippiksille, joissa on henkilökohtainen muotoilu, kuten esimerkiksi kirjailuja, lippuja, merkkejä tai tekstiä.

Olen saanut laskun, mutta en tilausta?

Lasku lähetetään tuotteen lähettämisen yhteydessä. Sinun ei tarvitse maksaa laskua etukäteen saadaksesi tuotteen.

Maksu, takaisinmaksu ja lasku

En ole saanut laskuani, mitä teen?

Jos et ole saanut laskua, voit joko kirjautua sisään sivulla https://my.klarna.com/fi/fi/login hakeaksesi maksutiedot tai ota yhteyttä Klarnaan numerolla 09-425 99 771.

Olen lähettänyt palautuksen, mutta mitä teen laskulle Klarnalta?

Ota yhteyttä Klarnaan numerolla 09-425 99 771 tai kirjaudu sisään sivulla https://my.klarna.com/fi/fi/login siirtääksesi eräpäivää eteenpäin. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, lasku mitätöidään. Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun palautus on käsitelty.

Olen lähettänyt palautuksen, mutta en ole saanut hyvitystä Klarnalta?

Sen jälkeen, kun olet saanut sähköpostiisi vahvistuksen, että palautus on käsitelty, kestää 2-5 arkipäivää, kunnes saat rahasi takaisin. Jos et ole saanut rahojasi sen ajan kuluttua, ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse numeroon 09-425 99 771.

Vaihto ja palautukset

 Kuinka teen palautuksen/vaihdon?

Jos haluat palauttaa tuotteesi, sen täytyy olla ehdottomasti uudenveroisessa kunnossa. Lisäksi kaikkien etikettien ja tarrojen tulee olla paikoillaan. Lisätietoja vaihdoista ja palautuksista löydät Palautus 

Olen lähettänyt palautuksen, mutta mitä teen laskulle Klarnalta?

Ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse numeroon 09-425 99 771 tai kirjaudu sisään sivulla https://my.klarna.com/fi/fi/login eräpäivää eteenpäin siirtääksesi. Vastaanotettuamme palautuksen laskusi mitätöidään. Saat sähköpostitse vahvistuksen, kun palautus on käsitelty.

 Olen lähettänyt palautuksen, mutta en ole saanut hyvitystä Klarnalta?

Sen jälkeen, kun olet saanut sähköpostiisi vahvistuksen, että palautus on käsitelty, kestää 2-5 arkipäivää, kunnes saat rahasi takaisin. Jos et ole saanut rahojasi sen ajan kuluttua, ota yhteyttä Klarnaan puhelimitse numeroon 09-425 99 771.

Reklamaatio

Olen saanut virheellisen tuotteen ja haluan tehdä siitä reklamaation. Kuinka toimin?

Jos epäilet saaneesi virheellisen tuotteen, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@hatstore.fi . Kirjoita otsikkokenttään Reklamaatio ja tilausnumero sekä lyhyt kuvaus siitä, mikä tuotteessa on vikana. Jos mahdollista, lähetä myös kuva tuotteesta.

Edellyttäen, että tuotteet eivät ole olleet värjäytyneitä toimitettaessa, värjäytyneet tuotteet eivät kuulu reklamaation piiriin, sillä tämä katsotaan kulumiseksi.